28 Ekim 2014 Salı

ADALETİ ARIYORUM!

Acep gören var mı dostlar!
Adaleti arıyorum!
Akibeti sır mı dostlar?
Adaleti arıyorum!

Vicdanında  kıstas "ar" mı 
Hükmünde "Ayet" arar mı?
Zalimden hesap sorar mı?
Adaleti arıyorum!

Bozumuşsa terazisi;
Nasıl doğru tartsın bizi?
Haksızlıklar dizi dizi...
Adaleti arıyorum!

Yüzyıllarca uhuvveti,
Güçlü kıldı bu devleti...
Huzur bulsun Türk Milleti;
Adaleti arıyorum!

İnancımla solmaz özüm,
Tefrikada olmaz çözüm!
Ferasetle baksın gözüm;
Adaleti arıyorum!

Düşünme" kimin yakını?"
Kim haklıysa ver hakkını!
Başlatıp Hakk'a akını;
Adaleti arıyorum!

Kibirli bir hayat sürme!
Yalan yalnış karar verme!
Sakın kul hakkına girme!
Adaleti arıyorum!

"İmhal eder, ihmal etmez!"
Hak katında haklar yitmez!
Rabb'im kuluna zulmetmez!
Adaleti arıyorum!..

Hem ukbada hem dünyada,
Mevlam yetişsin imdada!
Niyazkâr feryat feryada;
ADALETİ ARIYORUM!

28.10.2014
Köksal CENGİZ(Niyazkâr)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder