27 Aralık 2014 Cumartesi

BENİ BENİMLE BIRAK
Hatırlama cismimi,
Kül et gitsin resmimi,
Unut anma ismimi;
         Aşk seninle çok ırak…
         Beni benimle bırak!
Hüzünlerin yok olsun,
Huzurlar seni bulsun,
Ömrün mürvetle dolsun;
         Ümitsiz yürek çorak..
         Beni benimle bırak!
Söyle sana canan kim?
Hatırlayıp anan kim?
Böyle içten yanan kim?
         Hicrinle başlar firak…
         Beni benimle bırak!
Bu dünya kime yârdır?
Hesapsız varlık nârdır…
İsyan sonsuz zarardır!
         Sen usta kal, ben çırak…
         Beni benimle bırak!
Nadanlara aldırma!
Bağa yaban doldurma!
Kazancını çaldırma!
         Dünya değil son durak…
         Beni benimle bırak!
Bazen ol sessiz Fırat...
Bazen şahlanan kırat…      
Kolay geçilmez Sırat!
         Bul kendine bir "Burak"…
         Beni benimle bırak!
Bereketli harmanım…
Aşk dokuyan kirmanım…
Oku sevda fermanım;
          Sevgisiz gönül, kurak…
          Beni benimle bırak!
Vefa bekler Niyazkâr!
Gittikçe basar efkâr…
Âşığı maşuk yakar…
          Ölsem de etme merak!
          Beni benimle bırak!     
27.12.2014

Köksal CENGİZ(Niyazkâr)           

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder